Selamat Hari Raya Aidilfitri ♥


Assalamualaikum readers 
 Wee, Raya! I think I love to hear this! Pagi tadi ramai org dtg umah. Saudara2, sepupu2 dtg kt rumah. Aku dan family beraya kt kg, mestilah dekat kg lagi meriah ooh. Part aku suka ialah makan. Makanan mmg perghh sedapp!  I really love it.

 Rendang, tapai, ketupat, kuih semua ada. Macam-macam hadoo. Sedapsedap lak tu. //Ohh, how delicious\\ Clothes? Baju kurung colour purple dan sehelai lagi colour peach. Rasa sebak bila bersalam dgn ibu bapa aku. Aku bersyukur aku dpt meraikan hari yg mulia bersama mereka. Aku minta maaf kalau ade slah silap then minta duit raya. Haha, hari raya kn. Tk kan nk minta permainan? lolol, muahahha

Aku dgn sepupu aku pon jalanjalan kkt kg. Boleh tahan la dpt duit raya. Byk lewl juga kan. Ingt budak besar dh tk dapat duit raya tapi dapat lagi rupanya. Acano? byk ke duit raya korang? Assalamualaikum

Hari Raya Aidilfitri yg perlu disyukuri dan diberkati. Maaf kalau ade salah silap secara sedar ataupun tidak sedar

2 comments:

1 : Senyum sebelum komen :)
2 : Jgn guna bahasa kasar :)

 
originally edited by the owner