Masanya akan tiba [EXAM]

Assalamualaikum fellas,
 Aku dh nk EXAM. Acano ni? Ni first exam aku thun ni. Mklum lah dah secondary kan. Hewhew, ingat aku macam org lain baca buku jee memanjang. Aku mcm org dlm gmbr tuu. Phoney Phoney! Muahahha, aku baca buku last minute lagi menjadi drpd semangat yg berkobar baca buku lastlast lupa semua yg dibaca masa hari peperiksaan berjalan. Oh no, drpd dulu smpai sekarang. Aku tk typo hipokrit okay! I'm honest skrg ni. Kalau nk tahu drpd dulu smpai sekarang mmg aku seriuosly suka baca last minute. Kecuali UPSR okay.
 Aku tk tahu lagi rupa kertas soalan dia. Tapi aku harap soalan dia kacangkacang jee. Lolol, mimpi jee nk ade soalan macam tu. Kalau ade pun tu krtas soalan made by Huda. Lalala, gerenti senang punya as ABC.
 Aku akan cuba la ubah diri aku ni supaya lagi kuat study, Insyaallah. Aku nak berjaya dlm semua hal, semua org nak kn? Aku pon same lah, Kau hado? Ehh, kau pon hado lah. Hewhew, entry merapu berhenti setakat ini sahaja. Assalamualaikum.
I wanna cry happiness if you pray for my success 

No comments:

Post a Comment

1 : Senyum sebelum komen :)
2 : Jgn guna bahasa kasar :)

 
originally edited by the owner