First Update

Assalamualaikum reader
      Jawab2, tk jawab dose aww. This is a first update in this blog. Sebenarnye sye ni newbie. Newbie konon, pdhal secondbie, thirbie & bie yg ke-brp lah. Tk ingt dah sebab banyak sangat  mweheheh. Blog yg sebelum ni jd rosak gara2 tgn gatal sangat tertekan 'classic template'. Huh, aku ni dahla tk terer mane classic template lagi ni.

    Then, aku hapuskn lah blog tuu, wlaupun aku sygs gilaa dkt blog tuu. #well, tk la byk sngt pon. Lagipun, mmg aku trfikir nk delete blog tuu. Tut..tutt.. dh jadi cenggitu so aku buat blog baru. mweheheh, senang kan?
 Yeahh, skrg ni aku kembali dlm dunia blogging ni! Tk leh lupe lah, sbb best sngt kot, hahaha. Dahla 2 months aku tk blogging sebab tgh rezak, skit hati  dengan blog neh :( erm bace la short term neh sikit sebab korang dah singgah kan mihmih. Ok, dekat sini jangan jadi anon yg hati busuk ok, tulis macam2 kat tagboard tapi identiti tah ke mana nak la tengok jugak perfect sangat ke die tuh. Secondly, kalau nak follow, silakan hargai sangat tapi bile dah follow tu jangan la tulis "dah follow,follow me back" kalau ayat lain takpe lagi tapi ayat tu macam dah memaksa bunyinya. Kita blogging bukan sbb nak upkan follower ye... hehe

   Tadi kata short, ni dah macam long term je haha. ok2 ni last kalau dah visit, tinggalkan jejak kat tagboard supaya senang sy nak bw blog awk. Haha sy memang suka blogwalking, baca entry semua I loike! Jangan lupa klik tabung masa depan tu eh, sambil berblog bolehlah juga tambah duit poket ni hehe. Ok have a nice day ahead! bye peeps. x

No comments:

Post a Comment

1 : Senyum sebelum komen :)
2 : Jgn guna bahasa kasar :)

 
originally edited by the owner